lunes, 6 de agosto de 2012

Grupo de dúo próxima Woollim Entertainment "Tasty", revela teaser de "You Know Me"



Después de  la liberación de varios teasers , Woollim entretenimiento grupo s dúo próximo Tasty (2Wins Tasty) " ha puesto de manifiesto un adelanto de su primer single " You Know Me ".
El single saldrá a la venta el 9 de agosto.
Manténgase en sintonía con  allkpop para obtener más información sobre " Duo Rendimiento N ° 1 de Asia "y echa un vistazo a el teaser de" You Know Me "a continuación.

Woollim Entertainment’s upcoming duo group “Tasty” reveals teaser for “You Know Me”

After releasing various teasersWoollim Entertainment‘s upcoming duo group Tasty (Tasty 2Wins)has revealed a teaser for their debut single “You Know Me“.
The single is set for release on August 9th.
Stay tuned to allkpop for more information on “Asia’s No.1 Performance Duo“ and check out the teaser for “You Know Me” below.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Un blog se alimenta de sus comentarios